Vart tog jag vägen?

Ojdå, nu satte jag mig här och allt bara försvann ur huvet... Jag har väl varit så inställd på hur skönt det ska bli nu med 3 dagar ledigt, att jag bara släppte allt.
Jag nästan sprang hem från bussen och bytte direkt om till pyjamas och satte upp håret! Annars tar jag helst inte på mig pyjamasen tills senare - D skulle väl inte tycka att jag var så värst spännande om han såg mig i sånna osmickrande trasor hela tiden?

Jag är så här extremt sugen på något just nu. Så där jobbigt sugen att man bara måste ha något. Nu helst. Jag sprang in i min favorit off-licence nyss (gubben skrattar så mycket!) för de har min favoritchoklad Galaxy där för bara 99 pence! Men den var slut... Fast D lovade att köpa en åt mig på hemvägen. Han kommer vara på dåligt humör ikväll för han tjänade inga pengar idag. ajaj...

Jag får skriva lite roligare sen igen, när tankarna kommit tillbaka till mitt just nu väldigt tomma huvud. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0