Tillbaks till gråa London

Japp, nu var vi hemma igen. Om London nu är "hemma". Och efter att ha vant sig vid ett sommar-Sverige med fantastiskt väder, så känns det rätt så jobbigt att vara tillbaka i ett grått, kallt och blött London... Som tur är har jag ledigt idag (det är något Saints födelsedag idag eller nåt) så jag kan slöa mig på soffan med allt mitt svenska godis som jag köpt! Men imorgon blir det jobb igen. Hoppas de inte fattade att jag egentligen åkte bort och inte alls var sjuk som jag ringde och sa att jag var... Fast nu känner jag mig faktiskt sjuk på riktigt! Nu ska jag gå och kolla på tågbiljetter till D och mig! Vi har pratat om att åka tåg genom Europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0