Till puben

Jag gick ut! wow... Det låter ju inte som en så jättestor grej sådär, men för mig är det det! Jag går ju sällan ut längre. Men jag stannade till 5 på jobbet och följde sedan med dem ut till puben i Uxbridge. Och det var jätteskoj verkligen! Äntligen kändes det bra att gå ut, och inte som tidsslöseri. Billig öl (30 spänn för en stor öl!) och roligt folk. Och vad skoj det blir när vi är från så många olika kulturer! Alla länder runt Medelhavet, och alla länder runt Skandinavien, och så några britter. Det här får nog bli mer av en rutin tror jag.

Synd bara att vi bor så långt bort från jobbet, de flesta reser minst en timme, en väg. Det blir ju lättare att mötas upp över en öl när man bor på gångavstånd från varandra. Det är något jag saknar med Sverige...

Det bara känns så lustigt att gå ut utan D... Vet inte varför vi inte har vant oss vid att vara utan varandra. Men varför skulle vi? Varför skulle man vilja gå ut utan sin partner...?


Nu vill jag gosa med D, men jag måste tvätta håret tills imorgon. Då blir det fest igen. Men jag slår vad om att det inte kommer bli lika roligt. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0