The hippievan and the superdrug

Idag när jag gick den sista sträckan hem från bussen, såg jag en gammal van stå parkerad. En sån där van med två säten där fram och sen tomt där bak. En sån som hippies åkte runt med. Då fick jag plötsligt ett ryck och blev jätteexalterad! Jag vill ta med mig D på en trip! I Californien helst, längs kusten. Stanna när man vill, och hur länge man vill. Ha bakdörrarna öppna ut mot havet och se solen gå ned och hoppandes delfiner....
Och jag som inte trodde jag var en särsklit romantisk person!

image78

Men när jag kommer hem och berättade för D om mina planer, så ler han bara jobbigt och säger "ja ja"... Han kan väl åtminstonde låtsas tycka det låter häftigt!



Och helt plötsligt har vi lite pengar på banken igen så jag gick för lite retail-terapi i Superdrug efter jobbet. Jag gick in med 1 kupong, så jag visste att jag skulle få åtminstonde en grej på halvpris. Men när jag kom in var nästan allt på specialpriser! Åh vad jag älskar Superdrug - de har alltid bra priser! Det slutade med att jag kom ut med John Frieda hårprodukter, Aussie schampo & balsam, 2 St Ives bodylotions, ansiktspuder, och hårfärg för bara 20 pund!! Vad blir det - inte ens 300 kronor? Skitbra! Sånna grejer gör mig gladare än kläder och skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0