Svensk mat från Wembley

Jag åkte till IKEA! Jag tänkte att nu skulle det vara gott med lite Svensk mat. De har ju även en matavdelning på IKEA utomlands. Sen fick jag godkänt av D att gå igenom affären också, jag vill ju alltid köpa så mycket skit annars... Så nu har jag fyllt upp med Marabou, bullar, sill och dillchips, bl.a. Nu får D skynda sig hem så jag inte äter upp allt!

image82
I bakgrunden kan ni se lite av Wembley Stadium.


Sen när jag kom tillbaka hem tog jag en tur runt alla charity shops och hittade en laptopväska i läder för bara £8.50! Vilket fynd! Den ser nästan helt oanvänd ut.


Och ikväll ska vi ut, bara han och jag antar jag. Vi sitter nog inne alldeles för mycket annars. Och han var även på att hänga med mig imorgon till östra London och gå runt lite. Bra att jag slipper göra det ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0