Stop being such a GUY!

Nu sitter jag här och är så jävla skitsur att jag tror jag slått sönder telefonen. Jag får ingen täckning, vilket gör mig mera sur för att jag då inte kan skicka bitchiga sms till han jag är sur på!
(Som tur är har jag sms-service via modemet...)

D har haft en jättehärlig vecka som singel! Han jobbade 2 dagar, tjänade inte mycket pengar, fick resten av veckan tillägnad hans "riktiga jobb", fest i fredags, och sport och fest ikväll - allt helt själv utan mig! Jag blev medbjuden men har inte velat följa med eftersom jag är lagom trött på att slösa min tid och energi på hans idiotiska jobbarkompisar! Han säger t.o.m att han helst inte vill gå - men gör det ändå! Han vet att jag kommer bli sur, så varför?!


Fan, jävla tönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0