Sluts and mansluts

Jag har precis kommit hem och jag är riktigt jävla besviken. Alla på D´s jobb tjatar på honom att följa med dem ner till hundkapplöpning nere i Wimbledon, men jag vill inte följa med. Jag avskyr dem han jobbar med och dessutom har jag redan spenderat 4 timmar på tunnelbanan och känner inte för att spendera ytterligare 4 timmar på en resa ända dit ner! Men det finns inget att göra hemma heller så jag vill inte riktigt be honom att komma hem...
Så nu sitter jag här och ångrar att jag inte stannade kvar ett par timmar på jobbet och sen följde med dem ut! Jag vet inte exakt vilka som skulle gå, så nu försöker jag intala mig själv att det bara blev ett par stycken som jag ändå inte gillar så mycket.....

Jag vill ringa och säga till D att han kan gå själv, men jag hatar tanken på att han är där själv med alla tjejer från hans jobb. De är sånna sluts! Jag har själv jobbat där, jag vet exakt hur de är och hur de tänker. Jag litar såklart på D, men jag litar inte ett dugg på tjejerna. Det vet de, och det tycker de är roligt. Det är ju alltid spännande att försöka få någon som är upptagen! Och killarna är likadana - mansluts. De tycker bara det är skoj när personer från kontoret "strular". Ju fler destu bättre.

image91

Så här ser de ut typ, tjejerna. De klär av sig jämt och vill dansa på scen och blir alltid skitfulla och höga på nåt piller de hittade på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0