Öl i Crouch End

Jag gick ner till Crouch End igen. D jobbar här nere idag så jag hälsade på. Han hade med sig en ny kille från Kanada, han var söt.
Jag har på mig mina nya sandaler som jag köpte i NY men de gör så ont.... Kommer fötterna att vänja sig?
Sitter i min favvobar - kiss the sky - och förhoppningsvis kommer grabbarna hit sen så vi kan dricka öl.

Nu ska jag försöka skriva en artikel för Helium. Måste bara komma på ett ämne att skriva om.... Det är inte lätt. Jag har funderat hela veckan!


I Crouch End ligger 3 av mina favoritaffärer - Mirror Mirror som säljer vintage brudklänningar, Scarecrow som säljer vintage second hand, och en jättehäftig affär som säljer skitfräna glasblåsta lampor!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0