My naked chef

Som jag har nämt tidigare älskar jag krämer - ansiktskrämer, bodylotions, brun-utan-solkrämer, osv osv...... Jag känner mig frestad att köpa en dyr, en som verkligen funkar. Så nu när jag läste en av mina favoritbloggar (http://evert.webblogg.se) så fick jag massor av tips på skönhetsprodukter som ska vara bra! Hon är en svensk modell som också bor i London. En idé jag blev påmind om var Dermalogica. Så det blir det - en Dermalogica. De ska tydligen vara jättebra.

image90


Vi har så himla fint väder här just nu! Jag kan inte ens komma ihåg när jag sist upplevde det här - runt 25 grader (inte för varmt, inte för kallt), inga moln på himlen, en liten svalkande bris då o då, inga insekter eller getingar...... 
Helt perfekt!
Jag vill bara vara ute, hela tiden!

Min gulliga sambo har ikväll lagat mat i sitt fina förkläda han fick av min mamma en gång. Meningen med detta förkläde var att han inte skulle ha på sig något annat, förutom det... Och det var precis det han gjorde ikväll! OCH diskat!
Vem har världens bästa kille?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0