Mord på Oxford Street

Okej. Nu räcker det fan. Hur kan en sida som är så populär vara nere så ofta?! Jag pratar förståss om Webblogg. Igår (igen!) funkade det inte. Hur kan det vara så svårt?!

Men nu sitter jag ialla fall här och äter Nutella med sked. Det får mig att känna mig lite bättre. "Nutella - sex in a bottle" som det heter på facebook!

Idag flirtade en kille med mig på tunnelbanan, hihi... Jag gillar det. Vem gör inte det? Han satte upp klistermärken runtom i tåget som annonserade om deras nya hemsida, www.talkonthetube.com. Ett dating network för Londonbor tydligen. Så inte för mig då... Men han sa att "om du blir singel igen...", haha!
image102



Och ytterligare en tonåring har dött på Londons gator. Denna gång på Oxford Street mitt på dagen! Jävla kids. När kommer de fatta att det faktiskt inte är coolt att vara med i gäng och knivmörda varandra "bara för att"?!
Men den här killen som dog hade tidigare blivit arresterad för en jättehemsk gruppvåldtäkt där de hällde frätande syra på tjejen för att eliminera DNA, och också fast för flera rån. Så, får jag dålig karma om jag inte kan känna medlidande med den här grabben...?

What goes around comes around mate....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0