ican'texplain

Jag vill så himla mycket just nu. Det är jävligt frustrerande för det är saker jag inte kan göra, eller är för lat för att göra!
Det finns också så många saker jag inte vill göra. Det är också jävligt jobbigt för det är saker jag måste göra!

Igår t.ex, puben med arbetspolarna efter jobbet var verkligen jättekul och jag gör gärna mer av det. Vilken skillnad att hänga med folk man faktiskt TYCKER OM!
Men ikväll, då blir det födelsedagsfest för en kompis, vilket inte är jobbigt i sig, men faktumet att de bor ca 2 timmar härifrån (eller mer!) får mig att mindre se fram emot det hela...


Allt det här får mig jättestressad för tillfället... Har inte kunnat slappna av på över en vecka. Jag har haft en sån där känsa i magen av tyngdlöshet, en väldigt jobbig känsla som får mitt hjärta att slå för snabbt och jag kan inte andas ordentligt.

image103

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

cool bild...

2008-05-17 @ 18:50:45
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0