I Sverige (i hemlighet)

Okej, nu åker jag. To Sweden! yey Imorgon bitti, och jag hoppas att D kommer med för det var lite strul på Ryanairs hemsida när jag använde online-checkin. Man sparar ju några slantar (ganska mycket faktiskt) om man inte checkar in några väskor, och så slipper man ju stå i kö också! win win situation. MEN - man måste fylla i lite passinformation när man checkar in och då välja vilket land man är från, och Sydafrika FANNS INTE! Så jag fick skriva att han kom från UK, vilket förståss inte är sant... Han har ju ett Brittiskt 10-årigt visum, och han reser med mig, så jag kan inte tro att det kommer bli några större problem. Får vi hoppas! Så vi ses i Sverige! (Hoppas ingen från jobbet läser detta för till dem ska jag säga att jag är sjuk...!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0