Hey Mickey

Jag gick till parken. Det var så där perfekt - massor av folk, inga moln, nästan 30 grader, och en skön bris som svalkade... Så nu har jag äntligen fått lite fin färg.
Och innan det gick jag en sväng förbi Cancer Research shoppen för att köpa en väska jag såg i deras skyltfönster igår kväll. Det var en liten indian-väska i mocka och fransar, jättesöt. Men den var redan borta..... Såld till någon annan lyckost.

Nu ska jag kolla igenom min lilla Mickey Mouse bag! Där kan man hitta alla möjliga roliga, gammla saker. Nu är jag på jakt efter ett nagellack...

image100



Jag önskar: 
... att vi hade fler vänner och att de bodde nära oss. Då kunde vi ha blivit fulla på rosévin i parken, och sen grillat eller gått på husfest.
... att vi bodde större. Då skulle jag inte känna mig så instängd hela tiden och vi skulle inte ha det så stökigt.
... att vi var rika. Då kunde vi ha lyxiga luncher på fina resturanger varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0