Grymma fransyskor

Idag har jag en sån där jobbig "ful" dag. Låren är för wobbliga, rumpan för stor, hyn för vit, jag ler konstigt, håret har fel färg.............. Och alla andra tjejer är så jättemycket gulligare ut än mig. Fan. Jag hatar sånna här dagar. Då känner jag för att klippa av håret, färga det brunt, och köpa dyra ansiktsprodukter - vad som helst för att förvandla mig till någon jag inte är!

Och det gör inte saken bättre att jag jobbar med en ny fransk tjej som har "den där" franska dialekten, har på sig "kontorsglasögon", enorma bröst på liten kropp, och är en mini-kopia av Carla Bruni blandad med Audrey Tatou!
Suck...det finns alltid någon där ute som är satt på jorden bara för att göra livet lite jävligare för en annan...

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0