Dejta inte skådisar

Det är jättevarmt ute, över 25 grader har det varit hela dagen. Jag tog en lång lunch (2 timmar) ute i solen med några killar från Norge, Danmark och Sverige, och nu har jag såklart bränt mig lite igen...
Men jag har precis tvättat håret med mitt nya Aussie schampo och jag har dessutom fått smörja in ansiktet med en Chanel ansiktskräm, så nu känns det bra! Jag har inte köpt den själv... Törs inte ens kolla upp hur mycket den skulle kosta! Jag fick ett litet gratistest i min Marie Claire tidning, tillsammans med en stor burk Bodybutter från BodyShop med kokossmak! Vi gillar gratis.
image87image88


Och så har jag fått sitta här och lyssna på killens oändliga "tjat" om hur hårt det är att vara skådis, om hur han aldrig kommer att få göra filmerna han gillar, om hur alla agenter osv bara vill ha massa pengar........bla bla bla! Vad säger man? Finns det bra svar att ge?


Ett tips:
- Dejta aldrig en skådespelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0