cool/notcool

Jag ser fram emot att resa på Torsdag. Vi åker ju till Sverige över helgen. Morfar ska ha födelsedagsfest, så perfekt för D att få träffa HELA familjen! hehe, han är jättenervös... Nu sitter han och pratar med hans familj... Det är jobbigt för de har mycket privata familjeproblem och jag vet aldrig vad jag ska säga när han är upprörd efter ett telefonsamtal. Finns det något att säga? Ibland får jag även dåligt samvete för att min familj är så nära, medans hans bor på andra sidan världen... Så känningen nedanför är från Kate Moss nya kollektion på Topshop. Den kom ut i affärerna idag och kostar £45, men är redan slutsåld i alla storlekar förutom 14 och 16 vilka är alldeles för stora såklart! Jag tyckte aldrig att hennes kollektion var så där speciell egentligen, men sommarens nya kläder ser ju jättefina och gulliga ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0