Camel

Fan vad weak jag är. Jag känner mig lite nere och jag går och köper cigaretter... Jag tror att det är det jag vill ha. Att det ska få mig att känna mig lite bättre. Jag röker ju inte ens längre! I tanken smakar det bra..... I verkligheten får det mig att må illa.

Men jag gick och köpte det ändå. Varmt och skönt ute fortfarande. Jag tände en på vägen tillbaka. Camel Lights. Det var dem jag brukade röka mest.
Det första suget smakade som långa bilturer - hem från Milwuakee sena kvällar, eller vid vattnet bakom en resturang där en söt kille lagade god mat, och baren dit vi gick och drack raspberry margharitas.... I USA. Med Sarah.
Sen började det smaka gammal, trött fylla. Då kunde jag inte röka mera.

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0