6e plats!

Jag skrev min första artikel för Helium, och jag gick direkt till 6e plats!! Jag var riktigt nöjd med den - inte 100%, men glad. Så av 11 platser gick jag upp på 6e! Den tog några timmar att skriva, men när man skriver om något man har åsikter om så går det ganska snabbt och lätt. Jag skrev om dödsstraff!

Jag satt i baren i 6 timmar igår och skrev... D kom och mötte mig runt 5 och sen gick vi tillbaka upp till Muswell Hill. Sen var kvällen så fin och varm att vi bestämde oss att gå till Pizza Express för middag. De har fantastiska sallader där! Dyra, men goda. Och jag tyckte om att känna mig nyttig med min sallad och tomatjuice, och nu känner jag t.o.m för att börja träna! Väldigt olikt mig... Som tur är har jag inga skor eller kläder att träna i, så jag slipper!

image99

Jag ska ut och sola i parken istället!

Fan, jag har gått och blivit hooked på kaffe... Jag har druckit kaffe i flera år, men jag har aldrig kännt ett starkt sug efter det. Nu har jag det. Hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0