New York, New York....

Idag får vi skatteåterbetalning och lön! Så, de extra skatte-pengarna jag får tillbaka.......det är ju i princip pengar jag inte vanligtvis skulle ha......då kan man väl spendera alltihop utan att behöva få dåligt samvete?! Sugen på att gå redan imorgon till något stort shoppingcenter, men jag sparar dem nog till New York istället.
Åh vad kul det ska bli. Allt kommer vara halva priset!! Nya, vita Converse-skor för $35, Charlotte Russe, nya Diesel-jeans, och äntligen kan jag inhandla lite Dermalogica-produkter! De är ju så dyra annars....

Men....... Vi får nog bara 1 eller 2 dagar till Manhattan eftersom bröllopet kommer vara lite utanför, så nu är vi i diskussion, jag och D, om huruvida vi ska dela tiden - sightseeing eller shopping.....? Det blir tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0