Kuddkrig på Trafalgar Square

Shit, är jag för deppig i mitt skrivande? Klagar jag för mycket kanske? Mitt förra inlägg vart lite agressivt men ärligt talat tror jag inte att folk är så intresserade av att läsa om allt det "roliga" som händer under dagen.

"Idag åt jag våfflor! Jag blev förvånad när jag hittade ett ställe som sålde våfflor här i England! Och jag fick extra, roliga arbetsuppgifter på jobbet, solen sken på mitt ansikte på tåget hem, och nu är jag hemma och skrattar med min pojkvän! hahahaha"

Jag läste om protesterna i Aten imorse och tänkte "Fy vad bra! På dem bara!". Jag ska vara med i protesterna här i London. Och jag ska rösta i borgmästar-valet om en månad! Gubben som sitter nu är så jobbig; ljuger och vit-målar allt. Han som jag tycker bäst om cyklar genom stan och verkar faktiskt mena vad han sager, han verkar genuin!

Idag hade de kuddkrig i Trafalgar Square! Tyvärr kunde jag inte vara med för jag fick reda på det för sent.... De kallas "flash mob" som organiserar sådana häftiga händelser! Tror de finns att finnas på facebook om ni vill joina och göra något kul nästa gång ni är i London!

image15

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur räknade du ut det? :)

2008-03-25 @ 19:05:24
URL: http://unfabulous.webblogg.se
Postat av: Lollo

haha kul!

2008-03-25 @ 22:37:46
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0