Helgdilemma i London

Lördags-tv är ju så bra.... Hur kan man lämna huset när det för en gångs skull är så mycket bra på teve?! Och jag är en sucker för sånna där reality-program som "Beauty & the Geek" och "Love has no age" och "Vanity Lair"...... Pinsamt. De är ju söta de där geeksen i "Beauty & the Geek".....!

Men idag är Boatracet nere i Putney. "Oxford Boatrace" eller vad det nu heter, när de ror på Thames. Solen skiner och D är redan där nere, så kanske skulle jag dra mig neråt jag också. Det är bara det att när man jobbar 5 dagar i veckan, och helgen kommer, så känns det helt plöotsligt så jobbigt att ge sig ut, för det är ju de enda 2 dagarna man har att lounga runt hemma i pyjamas och bara få lata sig! Jag undrar om tunnelbanan ens går idag. De stänger alltid ner den på helgerna för "maintenence work"....

Ah! Och nu börjar "Vänner" - då kan man ju absolut inte gå någonstans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0