Guinness eve

                                                                      image3

Idag är det ju St. Patrick´s Day här i Storbritannien! Så när jag kom hem frågade jag D om han ville gå ut och ta en öl. Så det gjorde vi, Guinness såklart, det är ju det man ska dricka då. Och om man dricker tillräckligt många så får man en stor, grön hatt! Så många hade vi inte, bara ett par stycken.... Och jag gillar ju inte ens Guinness! Men om man häller i lite vinbärs-saft så smakar det bättre! Dessutom jobbar jag ju imorgon, men det var ändå mycket folk och de var klädda för kvällen. De verkar inte bry sig så mycket om att det inte ens är nära till helgen än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0