Frun är ju naken. Shysst!

Åh nu äntligen fick jag mitt kaffe.... Hade slut på det hemma och var tvungen att dricka svart, brittiskt, äckligt te istället!

Jag måste erkänna.........att jag nog faktiskt har en liten grej för Frankrikes presidents nya fruga, Carla Bruni.... Jag tycker hon är supercool! Och så spreds nakenfoton ut på varje löpsedel här igår, samma dag som paret kom hit för att träffa drottningen! Classy lady.



Jag läste också att nu får man använda mobiltelefon på flyget!? Okej, varför i helvete ska man kunna få göra det nu då? .........det är natt, man flyger long-haul, äntligen somnat (det tar ju evigheter att somna där uppe!), och så hör man Nokia-signalen, och "Hiiiiiiiiii, I´m on the plaaaane!", och sen får man ingen ro för den här dumma människan fortsätter att prata (-högt, alltid högt) länge, och ännu längre...... Suck, jag trodde inte det kunde bli mer obekvämt att flyga.....

För en stund sen loggade jag ut från hotmail och då kommer man ju till msn´s hemsida (www.msn.se) med lite korta nyheter - showbiz och sånt kul. Då såg jag en link till "Heta omslagshunkar" och tänkte det måste man ju kolla.....! Och visst fanns det några.......

image21
Jake Gyllenhaal tyckte jag var snyggast!

image22
Den här killen, Jonathan Rhys Meyers, tyckte jag såg jättesliskig ut! Stay away you nasty boy!!

image23
Och den här bilden tyckte jag var värd att nämna..... Våran egna prins Harry som ni aldrig sett honom förut! Men "dirty".....vet jag inte om han är....?

Kommentarer
Postat av: miss xl

Vart har du läst att man får ha mobilen på flyget? Dum idé! Tycker det är skönt utan massa prat i telefon på kollektivtrafik! Grymt irriterande.

2008-03-28 @ 19:26:44
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0