Får betalt för att shoppa

Idag får jag betalt för att shoppa. Haha. Jag har inget att göra på jobbet (har inte haft det på över en vecka) så jag shoppar online efter en klänning till bröllopet i New York om 2 veckor! Ser ut som att det kommer bli en från asos.com. Velar bara mellan en dyr och en billig..... Förnuft eller känsla.....?
Och så fick jag ett stort chokladägg från min chef och en kopp chai-te av en arbetspolare. Bra jobb.

Jag spelar tv-spel, sa jag det? Jag får testa uppkommande, nya spel och se till att all svensk text och audio är rätt. Ganska kul ibland, om man får ett bra spel.

Okej, jag lovade mig själv att inte göra detta, men nu ska jag testa lite.... Nåt som alla andra här på webblogg gör - fråga er vilken ni tycker om bäst......?

image16image17image18

Jag säger inte vilken som är dyrast och kanske lyssnar jag på er, och kanske inte.... Men en bröllopsklänning måste köpas och ibland behöver jag någon som kan berätta för mig vad jag ska göra.
Okej - GO!

Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker den blåa till höger är jättefin..

2008-03-26 @ 11:27:41
Postat av: Sarah

Den lila - helt klart!!

2008-03-26 @ 11:28:23
Postat av: Michelle

The first one.

2008-03-26 @ 13:40:41
URL: http://www.michellesarvilahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0