Bella, du är ganska tråkig faktiskt

För tillfället läser jag en massa olika bloggar, försöker hitta några bra värda att läsa varje dag. (T.ex. http://gubben.webblogg.se) Jag finner dem intressanta. Vissa bloggar! De mesta är skrivna av små jobbiga fjortisar som inte har nåt bättre för sig än att klaga på hur tråkigt de har det eller visa den nya kjolen de sytt eller vilken klänning de vill köpa näst! Tråååååååkbarn - skriv om nåt vettigt istället!! Och flera gånger nu har jag varit inne på "Blondinbellas" blogg men vad jag inte kan förstå är hur någon vill läsa innehållet?? De är bara "idag har jag träffat den tidningen, och ikväll ska jag träffa den tidningen....jag hinner inte skriva......" blablabla.

Jag hade däremot klurat ut en massa fyndiga saker att skriva om när jag kom hem, men alla dem idéerna försvann någonstans längs den blåa tunnelbane-linjen tyvärr.....
Så då får jag bjuda på en bild istället. Det här var taget precis innan jul på D och mig framför London Eye! Det var en mysig dag med shopping och fina julljus....


image8


Sen insåg jag idag att det är ju Påsk-helg på fredag! Ojdå, inget pynt hemma.......... Så jag fick köpa lite (outslagna) påskliljor på Sainsbury´s och det fick bli färggranna M&M´s istället för chokladägg, allt annat var så dyrt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0