I (heart) Camden

Så där ja! Camden gjord! Hittade massor av söta små saker, en perfekt väska inkluderat! Och affären längst upp säljer jättefina skor som små japanskor gör själva, den ligger på hörnet precis vid bron. Jättefina, orginella och mycket billiga. Och ringen med stenen gjorde en man åt mig medans jag väntade. Jag fick själv välja vilken sten jag ville ha och sen fick jag sitta breved honom på golvet i hans lilla affär medans han limmade ihop den. Och en till tavla hittade jag hos min "favvo-gubbe". Hans butik ligger precis brevid skoaffären. Och vad glad jag blev när jag såg att de har börjat sälja VitaminWater här i London! En sån hade jag först i NYC oh jag blev helt hooked. Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0