Huskurer


Jag har precis läst upp om olika växter och örter, och deras egenskaper. Mycket spännande. Och då önskar jag att jag fortfarande bodde på landet där man bara kunde gå ut och plocka precis vad man ville. Här får man försöka hitta det i någon affär och betala. Mycket. Men de är inte så jättestora på huskurer här. De sväljer hellre en näve kemiskt framkallade piller.

Ikväll har jag haft en "stuff-my-face"-kväll framför fotbolls EM. Chips, choklad, surt godis, och gott te. Dessutom vann Holland precis en skitbra match mot Frankrike! Imorgon blir det åter igen Sverige-match!

Kommentarer
Postat av: tvillingarna

Kika gärna in på våran blogg:)

2010-08-06 @ 12:12:48
URL: http://tvillingarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0