Fotboll och nojja



Usch och fy för Spanien. Det var en ganska tråkig match men jag nöjde mig med 1-1. Men FY vad ledsen jag blev när de fick in ett andra mål EN MINUT innan matchen var över... I övertid!



Det var jag och katten som kollade på matchen. Jag hänger ut flaggan i fönstret så alla grannar vet att de inte behöver inga polisen när de hör nån tjej skrika av förfäran....


Och vad jobbigt också att D fortfarande inte är hemma. Han är väldigt sen ikväll, han jobbade ända nere i South Hampton idag. Sen måste han ta långsamma tåg hem från kontoret. När jag pratar med honom på telefonen kan jag höra att han haft en öl eller två under tiden han gjorde pappersarbetet.

Han ville gå ut ikväll. Jag sa nej. Jag fick en räkning från kreditkortet och vi är skyldiga ganska mycket. Jag skulle inte känna mig stressad av det om det inte var så att vi, så snart som möjligt, måste boka våra biljetter till Sydafrika till december!



Vad jobbigt det blir. Jag jobbar mån-fre, D jobbar helger - allt för att tjäna så mycket som möjligt så vi kan åka till hans föräldrar i jul. Vi ser sällan varandra längre. Jag hatar det.
Om vi båda hade kul ändå och trivdes med saker och ting, så skulle det inte göra så mycket om vi inte sågs så ofta ibland. Men när bara en av oss trivs, ja, då känns det mycket svårare att vara glad.
Fan, allt är så jävla mycket lättare när man är singel.
Om vi gör slut ska jag vara singel för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0