Dilemmas

Jag har börjat läsa Kulla Gulla-böckerna igen. Några av mina få favoritböcker. De är så jättesöta, och fast att de är så gamla, så är de lika bra än! Jag har alla 12 böckerna men tog bara med mig 4 stycken över från Sverige sist jag var hemma... Jag har redan läst ut en, och jag tog av misstag den 5e boken istället för den 4e! Idag hade jag mitt uppsägningsbrev i handväskan till jobbet. Meningen var att jag skulle säga upp mig idag, sen måste man ju ändå vara kvar 1 månad. Sen ångrade jag mig lite och gav aldrig in den, och sen frågade han alldeles lägligt om jag ville vara "stand-in" PA till en av CEOerna! Jag vill väl inte riktigt men det kan ju öppna en helt ny dörr i karriären....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0