Today's London

image29

Yeeeeeey - my new summer sunnies!!
Turkos, som jag inte ens gillar, men jag föll ändå för dem.

Och här är mina nya pressies från Asos:




D jobbar sent hela veckan, vilket jag för en gångs skull faktiskt tycker är ganska skönt.... Lite "me-time"! Så jag köpte ett stort, fint choklad-bakverk från bakeriet på vägen hem, som jag redan smällt i mig... Som tur är har jag fortfarande lite kvar av mitt supergoda honungs-camomill-vanilj-te!

Strax ska jag in och roa mig med photoshop lite. Jag har det inte själv hemma (ska få det imorgon av en arbetspolare), men det finns ju online också:   www.photoshop.com/express . Där får man helt gratis ladda upp 2G bilder att leka med!


Något som jag saknar från Sverige idag: Oboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0