Tiilbaks till NY

Den dumma östländska tjejen på Costa stal hela min lunch precis nu. Hur lång tid får det ta att göra iordning en macka?! Men internet är i alla fall tillbaka på jobbet! Bra. De tyckte väl att vi surfade runt för mycket, och stängde av det.
Så länge vi blir klara med projekten i tid va? Säger jag i alla fall.

Jag läser Sophies blogg så ofta jag kan, på Stureplan. Sophie and the City. Hon pluggar ju i New York. Tycker jag är fränt. Så mycket coolare att bo i New York än London liksom.
Hon la upp nya fina bilder från Manhattan idag. När jag såg dem blev jag deppig... Både jag och D känner oss så deppiga efter att ha kommit tillbaka hem efter resan dit förra veckan. Vi vill tillbaka. Flytta.
Jag föreslog att vi kunde köpa biljetter till en konsert här i London i sommar där Groove Armada och Flaming Lips ska spela, men då sa han "Nej, jag bryr mig inte om sånt skit nu. Om vi får pengar över, drar vi till NY igen!"
Okej. Låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0