Sommarn kom till London

När solen kommer fram får man helt plötsligt så mycket mer energi! Va skönt det känns.....

Så när jag sitter på den sista bussen på vägen hem, så känner jag inte längre för att bara gå direkt hem och krypa upp i soffan. Nu ringer jag istället D och så går vi någonstans. Idag köpte vi en kaffe och en Orangina (nostalgi!) och så gick vi till parken.

Det är en fin park. Inte en sån där park som känns konstgjord.
Vi gick en stund och hamnade mitt i, där det finns ett café och där alla sitter på gräset och solar sig. Vi hittade en "kärleksbänk" och satt där ett tag. Därifrån kunde vi sitta på utkanten av alltihop och se allt. Det var även så pass varmt att man kunde gå i bara t-shirt!

När vi gick hem plockade jag blommor! Och här sitter de på fönsterbrädan och man kan se grannens fina, gröna trädgård nedanför!

hmmm....... nu, är det vår eller är det sommar......?

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0