Sena lyckorus

Ajdå.... Jag såg fram emot en lång sovmorgon, men jag trodde inte jag skulle sova till halv ett. Nu är ju halva dagen borta.
Och det regnar ute så jag går helst inte ut. Men jag har ärenden att springa....

Jag har haft migrän hela veckan. Och jag har inte varit så glad. Eller, jo, ibland, när jag får ett sent lyckorus efter NY-resan! Varken jag eller D har lyckats känna oss glada efter vi kom hem. Det var för bra där borta helt enkelt.

Men nu har vi gett oss ett nytt mål (vi skriver upp mål att uppnå till varandra, det ger motivation!), och det är, som jag sa igår; att om 3 år, när jag gått ut universitet, så flyttar vi till Amerika!

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0