På väg

Det kan vara ganska bra att vara fast i ett tråkigt jobb när man funderar över att börja plugga igen! Det ger mig mycket motivation att ta tag i ansökningen för en gångs skull. Hur länge har jag inte gått och drömt om hur härligt det skulle vara med en utbildning så jag kan börja jobba med något jag faktiskt brinner för? Jättelänge.

Men tydligen behöver man varken söka in på sina betyg, eller göra något skriftligt test här. Allt jag har behövt fylla i har varit referenser och personlig information. Och ett långt "brev" från mig själv om varför jag har valt just den kursen. Men sen måste man ju försöka klura ut hur man söker studiebidrag också.... Det ser jag mindre fram emot.


Är fortfarande helt såld på New York.....

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0