NYC yeah baby!!

image55

Här ska vi få gå och gömma oss imorgon!!

wow...... New York City. Enormt häftigt känns det.

Jag har ju faktiskt varit här en gång innan, men det vara bara en dagsutflykt och inte med någon som betydde något för mig. Nu ska jag få åka med min älskling! Och vi ska träffa vänner som vi inte har sett på länge. Vi ska få shoppa och vi ska få sight-seea och vi ska på bröllop. Och vi får vara lediga! Långt borta från saker som måste göras, så ingen stress.

Vi borde åka bort oftare.

Och D gick och klippte håret idag. Han var fäst vid sina långa lockar men tyckte att det kanske borde trimmas lite. Normalt gör jag det åt honom, han tycker jag gör det bäst, men idag var jag ju inte hemma. Han ringde mig efteråt och skrek "It´s horrible! I look like shit!!"
"I´m sure it doesn´t honey, relax."
och jag gjorde det väldigt stora misstaget att skratta... Jag skrattade åt hur dramatisk han var!
"Don´t laugh at me!"
"I´m not laughing AT you babe. I haven´t seen you yet!"
Han lät så dramatisk att jag inte kunde hjälpa att skratta...! Men när jag kom hem tyckte jag inte det var så farligt. Det blev bara inte så som han ville ha det. Man får väl vänja sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0