Min nya USA-garderob

image59

Titta på allt detta som jag köpt! I New York. Gu vad kul shopping det finns där! Så annorlunda från Europa. Jag har en ny garderob! Va bra.


När jag tänker på att jag kommer behöva sitte inne på ett kontor med persiennerna nere hela sommaren, får jag panik. Hur kan man slösa bort en hel sommar i ett mörkt kontor?! Hur kommer jag kunna vara glad när D ringer och berättar att han sitter i solen någonstans längs ån och dricker öl med vänner?
Jag kommer inte klara det. Nu måste det gå undan.

Jag började med min universitetsansökan igår. Jag söker bara till en kurs: journalistik och kreativt skrivande. 3 år. Hur ska jag klara det? Men jag ser fram emot det. Jag vet inte ännu vad exakt jag vill skriva om, men det känns rätt.
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0