Min Karma är ok. Tror jag.

Okej. Igår hade jag bloggförbud. Internetförbud faktiskt. D tyckte att vi istället kunde ha en Söndag utan ett distraherande internet, och utan jobb- och pengaprat. Vilket var jätteskönt faktiskt. Och så regnade det också så vi slapp gå ut!

Och i Lördags var vi på receptionen för bröllopsparet. Det var riktigt roligt. Tog massor av kort som jag precis la ut på facebook. Skulle jag inte ha gjort.... Bruden skickade ett argt email ganska snabbt och sa åt mig att ta bort dem genast! Jag visste att det säkert skulle komma förr eller senare, men inte så här... Nu har jag dåligt samvete. Jag står inte ut med att veta att någon är sur på mig...

Efter festen unnade vi oss en taxi hem. Vi var på andra sidan London och jag kände inte för att byta 5 bussar klockan 12 på natten.
När vi kom till Muswell Hill hittade vi den här snubben på bibblans trappa. Och nu kan du ju fråga dig själv - skulle du göra något? Skulle du hjälpa honom hem, eller åtminstonde väcka honom?

image73

Det gjorde jag. Han skulle 100% säkert vakna tidigt på Söndag morgon utan plånbok annars. Kanske t.om. utan kläder.


Så där, kan jag sluta ha dåligt samvete nu? Har jag jämnat ut min karma?
Eller behövs det mer för att bli förlåten för nakenbilder....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0