För många öl

uuuuuurrrrrrggghhhh, jag haaatar att vara bakfull........ Så jävla ont i huvet får jag. För bara ett år sedan gick vi ut 3 gånger i veckan utan problem, och nu klarar jag inte ens av en kväll i månaden! När började allt gå så fel? Jag trodde det blev värre när man blir äldre, men jag är ju ändå bara 22!

D kom hem runt 8 igår med öl och sa att "nu går vi ut"! Okej..... Vi drog ner till The Village runt hörnet från oss. Vi har kul tillsammans vi två. Har alltid något att prata om. Ibland undrar jag hur.... När ska konversationen rinna ut...?


The Village

Han var ändå tvungen att gå och jobba imorse, så han vaknade tidigt. Och jag kan inte sova när jag druckit, så jag gick upp med när han började skrika exalterat över all snö utanför! SNÖÖÖ!! Massor! Det är första gången jag ser så här mycket snö på 3 år! Vi får inte snö i London.
Men så här fint var det:

image51

Och om jag inte hade haft en sån hemsk huvudvärk hade jag sprungit ut och lekt i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0