Fejkbrun

Ni anar inte hur mycket det har kliat i fingrarna på mig för att få gå och shoppa nu under nedräkningen till NY-resan! Så när D ringde förut och sa att han tjänar bra med pengar idag, så bestämde jag mig för att gå en "omväg" på väg till mataffären.....hihi
Jag drog in till Boots! Tyvärr har vi bara en liten Boots här, och jag gillar Superdrug mer, men jag orkade inte resa någonstans. Och för er som inte vet vad Boots är så är det en affär som säljer hårprodukter, smink, lotions, vitaminer, parfym o.s.v. Jag älskar dem ställena! Jag älskar att köpa lotions och tvål av någon anledning. Jag älskar mammas badrum som är precis som en "tjej-affär", hon har massor av olika produkter - härifrån London, från Sverige, och Victorias Secret! I min dusch får man välja tvål efter humör! Jag har massor!

Jag skulle ju egentligen gå och sola hade jag tänkt, men när jag letade efter ett ställe i mitt område med solarium på internet, så ångrade jag mig. "....UV radiation penetrates your skin, giving you a tan..." Öööö, radiation?
Jag köpte då istället en self-tanning gel. Jag har provat den förut så jag vet att den är jättebra - L´Oréal Sublime Bronze gel för ansikte och kropp.

image49

D ville också ha en DVD, så jag sprang in till Blockbusters och köpte ett par stycken. Collateral till honom, och 300 till mig.......oj, vilken härlig känsla i magen jag hade efter att ha sett 300 på bio........

Det regnade ute när jag gick, men eftersom jag tycker det känns så opraktiskt med paraply så slänger jag hellre på mig en hatt. En keps är bra mot regn. Här är min favvo-keps. Sublime kommer ni väl ihåg?! Ett så bra band. Jag hittade denna mössa i en beach-shop i Californien, så den slänger jag gärna inte! Fast att den är lite sliten...


Nu ska jag få skratta lite framför "You´ve been framed"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0