Crouch End

Idag har jag dragit mig ner till Crouch End. Det ligger nära där jag bor. Lite mera hippt här. Sitter på ett café och väntar på att fotoaffären ska bli klara med mina bilder.
Det är jättefint väder ute idag, över 20 grader med sol. Alla går i tunna linnen och jag får äntligen använda mina nya sommarsandaler för första gången i år!

Dricker mintthé och cappuchinos framför laptopen vid den öppna dörren i en superskön soffa. Vilken härlig Lördag... Önskar att det kunde vara lediga sommar-lördagar varje dag. Kanske kunde det bli det om jag skickade iväg bilderna till modellagenturen någon gång snart! Då kunde jag sluta mitt jobb och bara gå på photoshoots lite då och då istället.
D är på audition för BBC idag. Han var väldigt nervös.

image71


Jag bokade en Sverige-resa till oss häromdagen. Morfar ska ha fest hemma i Maj och ville att vi skulle komma. Så nu åker vi över en lång helg, Torsdag till Söndag. Hade velat stanna längre men vill samtidigt inte ta ut fler holidays från jobbet. Har bara 10 dagar kvar!! Och det ska räcka till resten av året.....? Nej, jag får ringa in sjuk istället. Fast då kan jag ju inte lägga upp bilder på facebook, eller nämna till någon på jobbet att jag ska dit. Tråkigt.

Nej nu skiner solen så fint att jag borde gå och lägga mig i parken. Ska gå tillbaka till Muswell Hill och fota lite längs vägen hade jag tänkt. Kanske kan blogga från parken lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0