Blogga utomhus

Nu har jag förflyttat mig från caféet, till parken, till bibblan. Sitter ute på trappan och har kopplat upp mig på deras nätverk. Ingen sol just här, men då ser man ju skärmen ännu sämre ändå. Ja, det är problemet när man surfar utomhus - det kan vara svårt att se skärmen eftersom det är så ljust.....

Jag tog en promenad i solen, men när jag satte mig i parken för att käka min (väldigt nyttiga) lunch, så försvann solen bakom sånna där jobbiga, tunna moln.

image72


Jag fick tillbaka fotona jag framkallade, men hade glömt att det var dem som jag förminskade i Paint..... Så nu är kvaliteten på korten väldigt dålig, så nu får jag skämmas. Våran vän som gifte sig nyligen tyckte att våra kort från bröllopet var bäst, så han bad oss skriva ut dem åt dem. Och ikväll är deras reception så jag hinner inte göra nya... Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0