Ny i den svenska blogg-världen!

Hej! Nu tänkte jag att jag skulle börja blogga på svenska också! Jag har redan en blogg på engelska, började den för över ett år sedan när jag flyttade till Sydafrika, men glömde bort den och var dålig på att hålla den uppdaterad... Så nu vill jag se vad som funkar bäst, och man vill ju inte glömma språket heller!

Jag bor för tillfället i London, med min skådespelande pojkvän från Johannesburg, och jag jobbar just nu som tv-spels testare. Vi har vart tillsammans nu i nästan 3 år och träffades på mitt första jobb när vi var båda nya i England.
Jag hamnade här lite av en slump - jag hade bott nästan ett år i en småstad i USA och visumet hade nästan runnit ut, när jag träffade en tjej från Polen. Vi blev jättegoda vänner och åkte tillbaka samtidigt till Europa. Jag satt hemma hos mamma i Sverige, när hon mailade mig och frågade ifall jag hade lust att hänga på till London! Mina fötter kliade så jag köpte en enkel-biljett genast!
Nu, 3 och ett halvt år senare, sitter jag fortfarande här i London och trivs rätt så bra! (Min kompis från Polen bor numera i Kina och pluggar!)

Så nu hade jag tänkt att börja skriva om hur det är att bo i London, och testa tv-spel, och om att sakna Sverige, och, ja, lite allt möjligt!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Nikki

gud vad roligt de låter!!! hur gammal e du å vad gjorde du i sydafrika?

2008-03-18 @ 23:49:36
URL: http://bonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0