I don't get it.......

     Dom är överallt men jag förstår det bara inte!! Varför vill man gå i gummistövlar i stan?? Alla "modemänniskor" säger att det ska man minsann ha nu till våren - men varför? Det är väl ändå nånting man har på sig om man bor på landet, det är ju praktiskt där.

Gu vilket slappt jobb jag har. Sen jag kom in vid 7 har jag inte gjort nånting jobbrelaterat! Jag är i princip här idag endast för att hjälpa folk med Disney´s databas, och bara en tjej har bett om hjälp än så länge. Och snart är det ju dags att dra sig hem igen.
Det tar jättelång tid för mig att åka hem från jobbet. Nästan 2 timmar. En väg. Vårat kontor ligger nämligen bortgömt i skogen utanför den sista tunnelbanestationen på den lila linjen. Bland Pinewood Film Studios, där den nya Bond+filmen spelas in. Jädra as att sätta oss ända här ute.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0