Den sjävlupptagna kändis-tränaren

Snart ska vi ut. Dricka lite med några vänner. Men jag vet inte om jag vill följa med till den här första "träffen"... Det är med den här killen, som vi båda brukade vara bra vänner med men nu mest min sambo. Han är personlig tränare till kändisar och absolut sjävupptagen. Det enda han är intresserad av att prata om är han själv och om alla tjejer han raggat upp. Han får alla dessa stackars flickor att falla för honom och sen går han bakom ryggen på dem med någon annan. Såna killar kan jag inte ha någon respekt för. Dessutom måste vi åka till den andra sidan av stan för han alltid vägrar att komma ut till oss.

Kära D, varför måste vi fortfarande vara vänner med honom?

Kommentarer
Postat av: Tom

Man måste inte va kompis med någon som är på det viset. Inte kul alls. Glad påsk:)

2008-03-22 @ 13:47:06
URL: http://www.starsandfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0