5 tjocka horor till Snoop

Så vi gick ut med den självupptagna tränaren. Men han hade med sig sin flickvän som tur var så vi kunde föra en normal konversation! Hon har väntat på honom medans han har gått ut och träffat andra tjejer och slängt ut henne från lägenheten så en "ny brasilianska" kunde få plats....... Fråga mig inte varför, så jävla snygg är han faktiskt inte.
Men hon är PA åt en papparazzi fotograf! Han med rosa hår... Hon säger att han är en riktigt skitstövel som kallar alla "cunt".

Hon hade också lite kändis-skvaller.... Snoop Dog. Under ett av hans besök till Australien hade han beställt 5 tjocka horor till hans hotellrum! Jag trodde han var gift med barn.....? True Hollywood-style.


Sen gick vi vidare upp till Liecester Square där en av våra favoritställen ligger, Waxy O´Connors, där vi hade ostron och Irländsk lamm-gryta med våra vänner som ska gifta sig i New York i april.
Sen skulle de på museum och se de kinesiska terrakotta-krigarna. Vi hade ju inte biljetter så vi gick runt Tottenham Court Road ett tag, hade en öl och sen nattbuss hem. Passade på att ta den här bilden när vi väntade på bussen för månen tittade fram mellan höghusen! (Det är min kameras fel att bilden är suddig, jag var inte full.)


image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0